kontroler?

Autor: awesome (awesome_at_somemail.somewhere.com)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 07:43:43 MET DST

Witam,

spojrzcie na to fachowym okiem i powiedzcie co jest nie tak.

Mam maly problem ze sprzetem. Objawia sie to tym, ze przy pewnych operacjach
winda (obojetnie czy 2k czy xp) wywala blue screen i amen (reboot:)

Te pewne operacje - to jakies kopiowanie wiekszych plikow, czy czasem nawet
zwykle dzialania pod wordem.
Zeby bylo smieszniej - czasami jesli mam jakies archiwum rara - to po
przekopiowaniu w inne miejsce - wywala w cholere crc przy testowaniu
archiwum (oryginal jest ok).
Czasami tez tak jest jak kopiuje jakies archiwum z cd na hdd- oryginal ok,
kopia zla.

No i tak sobie myslalem ze to dysk cos pierniczy, gubi jakies jednostki itp.
Wyczyscilem dokladnie, nowa tablica, formaty itp.
I to samo. Nawet przy instalacji wina wywala ze nie moze skopiowac jakich
plikow (co instalacja to inne pliki - cd jest na 100% sprawny).
Sprawdzilem instalowanie na innym dysku - to samo.

Przypuszczam wiec ze to kontroler. Kabelki sa sprawne...
Na plycie mam zwykly ide i dodatkowo raida.
Zeby bylo smieszniej na raidzie tez wystepuja podobne problemy - lecz duzo
duzo rzadziej.

OK- jakies opinie na ten temat ?
No i co... plyta glowna do wymiany ? :(

<LM>