Re: 512MB SDRAM - problem

Autor: nicram (niusy_at_KASUJ_TOnicram.prv.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 00:46:11 MET DST

On Mon, 7 Apr 2003 07:45:39 +0200, "ggs" <ggs@__konto.pl> wrote:

>"nicram" <niusy_at_KASUJ_TOnicram.prv.pl> wrote in message
>>
>Wyjmij ta nowa , sprawdz czy chodzi OK.

Bez tej nowej jest wszystko OK (128MB + 64MB SDRAM)

>Wloz tylko ta nowa i sprawdz sama pamiec.(Memtest)

Jak włożę tylko nową to efekt jest sam jakby była z tą starą czyli tak
jak opisałem. Mając włożoną tylko 512 próbowałem jakiś z benchmarków z
SiSoft Utilites ale w trakcie trwania testu komp się zresetował
:(((((

pozdrawiam

--
--=nIcRaM=--
Jśli szukasz polskich eBook'ów eBook_at_nicram.prv.pl