Odp: A7N8X DeLuxe i FireWire

Autor: Maciej Loret (maciej.loret_at_plusnet.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 23:00:50 MET DST

Witam.

> Sterownik do FW jest napewno na płycie. Widocznie źle szukałeś, a jeżeli
> rzeczywiście nie ma to poszukaj na stronie ASUS'a.

Od poczatku.
Zainstalowalem goly Win98. Nastepnie Radeona 9100 (probowalem tez bez R9100,
ale nie da rady).
Nastepnie plytka od ASUSa, na ktorej jest glowny sterownik plus osobno do
USB i SATA.
W trakcie instalowania tego glownego sterownika caly czas wyskakuja
komunikaty, o tym ze Win98 wykryl nowe urzadzenie i probuje mnie naklonic do
zainstalowania kolejno dzwieku, USB, RAIDu, sieciowek.
Proba zainstalownia glownego sterownika konczy sie jednak komunikatem o
pelnym sukcesie.
Niestety po restarcie okazuje sie, ze system dziala, ale nic nie zosalo
zainstalowane. Tzn w Menadzerze urzadzen jest zolto jak cholera.

> ShadoW powered by AMD Athlon XP 1700+ @ 2600+
> ASUS A7N8X Deluxe & 2 x 256MB DDR333
> Seagate Barracuda V 80GB & ATI Radeon 9700
> LKM "Wehikuł" www.wehikul.riders.pl

Jesli wolno spytac, to jaki masz system operacyjny, jakie sterowniki do
plyty (przy okazji gdzie mozna odczyta nr sterownikow?), jak przebiegala
instalacja?

Pozdrawiam,
Maciej Loret
maciej.loret_at_plusnet.pl