Re: Dyski do RAID

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 23:21:33 MET DST

Czesc,

Juz nie pamietam o co chodzi z tym raidem 5. Ja uzywam RAID 0 i bylem bardzo
zadowolony z Seagate U6 series 5400 rpm 40GB. Mialy doskonale wyniki w
testach. Teraz mam 2 x Maxtor 120 GB 7200rpm seria 9 i zauwazylem pewna
poprawe w predkosci ale za to okupiona zdecydowanym wzrostem halasu.
Szczegolnie w przy kopiowaniu pomiedzy partycjami wewnarz jednego slice.
Przy okazji zmienilem kontroler z Promise 100 na Highpoint 133.
Czyli do serwera ktory stoi gdzies w serwer roomie to Maxtor a do domu to
moze troche wolniejszy dysk, ale za to bardziej twaly i cichszy. W radzie i
tak beda zasuwac niesamowicie.
A tak off topic to te 15000 rpm to dopiero siadaja.

Pozdrawiam,
Andrzej.