Re: k7s5a, jaki maksymalnie procesor ?

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 22:27:14 MET DST

Użytkownik "moris" <leszek_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości

> boze juz mnie to wqrza na maksa
> co chwila jakies pytanie i odpowiedz albo `ntg` albo `www.google...` no
> ludzie to zalosne
> tylko tyle umiecie ?
> przeciez wiekszosc pytan tak sie wlasnie konczy
> ze pada pytania a odpowiedzi nie ma..tylko kilka listow zalosnych po
prostu
> jestem coraz bardziej zazenowany poziomem tej grupy
>

> moris
A mnie wqurza na maksa jak w ciagu tego miesiaca juz nie raz a dwa razy a to
już trzeci przypadek o pytanie jaki max procek do tej płyty , tak jak by to
miał być jakiś problem zobaczyć sobie na stronie ecs'a nawet nie potrzbea
znać do tego dobrze angielskiego , bo chyba CPU , ATHLON i DOWNLOAD , BIOS
..to chyba każdy tutaj zna .
A jak nie zan to prosze http://www.ecs.com.tw/download/k7s5a.htm
Jak by koleś poczytał sobie to zapytał by jak pracuje taki athlon 2400 lub
2600 a nie co można wsadzic a co nie .
Po drugie tak jak pisałem wcześniej ruszyłem swoją du...e i ustawiłem google
aby znalazł mi posty od 7marca od7kwietnia 2003 . i juz w pierwszym poście
przesortownym według daty mam odpowiedź . Zauważ że osoba której napisałem
że taki sam post był w ciągu ostatniego miesiąca nie obruszyła się jak Ty
tylko ruszyła swój tyłek i podziękowała .
Więc moja rada nie bój się google tym bardziej jak ktoś pisze Ci ze było
miesiąc temu to jaki masz problem ? chyba wiem nazywa się lenistwo i żebyś
nie myślał że jestem tu już długo , grupę czytam gdzieś od około roku i na
początku też nie bardzo lubiłem te teksty ntg , google itp ale powiem że to
jest nawet szybsze niż czekanie na odpowiedzi z grupy..
pozdr
tomekn