Re: Dylemat AMD czy Celeron

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 22:32:58 MET DST

> Na szczescie w moim rejonie sa raczej ludzie normalni...

Nie obrażaj ludzi bez powodu. To że Ty masz klapki na oczach i zaślepia
Cię nienawiść do jednej firmy (albo miłość do drugiej, bez różnicy) to nie
jest powód do określania tych, co myślą inaczej mianem "nienormalnych".
Są bowiem ludzie, dla których komputer jest narzędziem pracy, jak młotek i
którzy mają głęboko w okolicach dwunastnicy, czy ich komputer ma procesor
Intela, AMD, VIA, Cyrixa, czy cholera wie, co jeszcze. A są też tacy,
którzy (jak ten w sygnaturce), którzy mają stabilny sprzęt na wszystkim,
z czego go złożą i wybierają sobie podzespoły kierując się
najkorzystniejszymi w danym momencie możliwościami oferowanymi przez
sprzęt, i mający gdzieś kwestie marek. Miałem sprzęt oparty o procesor
AMD, mam teraz sprzęt oparty o procesor Intela.. nie podoba mi się
zaliczenie mnie do miana nienormalnych.

--
Chektor
.Wojciech.Giersz .................. chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl .