Re: firma ECS

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 22:20:06 MET DST

Użytkownik "Jurek Gajewski" <jurget_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> troszke NTG, ale chcialem oglosic

niepotrzebnie

> ze dzieki firmie ECS, na tej grupie jest naprawde duuuuuzo postow... no i

i przynajmniej się nie nudzimy na grupie i mamy komu pomagać

hmm
cóż mogę powiedzieć
sam jestem przeciwnikiem takich wynalazków o czym wcześniej dałem znać ale
tak naprawdę stabilność sprzętu nie zależy od tego jakich firm produkty się
posiada tylko jak one ze sobą wszystkie wspołpracują, bo nawet wypasiony
Asus czy MSI mogą się walić np z powodu ch...wej pamięci, która będzie
wieszać system, także najważniejsza sprawa to starannie dobierać komponenty
pozdr dla wszystkich zamożnych i mniej zanożnych
Marcin