Re: Bad pixele

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 21:58:31 MET DST

In article <b6sfgr$g6t$1_at_nemesis.news.tpi.pl>, Superbeer wrote:

> Właśnie chodzi mi o to ryzyko padu kolejnych. Gdzieś czytałem, że kilka
> bed pixeli jest raczej w normie i może wynikać z samej produkcji.

A jak kupujesz nowe buty, to jedna mała dziura w podeszwie jest w normie?
Albo pianino, w którym dwa czy trzy klawisze nie grają? Dlaczego masz
kupować popsuty monitor, płacąc jak za dobry? Nie kupuj, wybierz dobry, a
popsuty niech sobie handlarze sami używają. Albo niech sprzedadzą go taniej.

Stale zgaszony piksel to jeszcze pół biedy, ale taki stale zapalony i do
tego kolorowy strasznie wkurza.

Paweł