Sytemowi "brakuje pamięci"?

Autor: BTR (bartoszr_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 21:24:20 MET DST

Witam,

Mam taki ptoblem: chociaż mam 256MB RAM i 1700MB wolnego na C:\ to jak
otworze np. MS Outlook Expres, MS Internet Explorer, Worda i czesto już
prubie otwarcia następnego programu wyskakuje komunikat, że za mało pamięci.
O co w tym chodzi, może ktoś mi pomóc?
Mam WindowsME i wyłączyłem Przywracanie systemu, aha jesze jest włączone
GaduGadu, SETI_at_Home, oraz Opcje ułatwień dostępu bo jestem osobą
niepełnosprawną (tetraplegia) i połączenie z internetem.

Druga sprawa to C:\Windows\Temp\ i jego opróżnianie. Ciągle system nie
pozwala usunąć pliku ZLT0150b.TMP, oraz w C:\WINDOWS\TEMP\mosgthrsvc\ 2
pliki Ntf8106.TMP i Ntf8107.TMP
Ktoś wie co to za pliki i czemu nie można ich usunąć?

          Dzdziekuje i pozdrawiam,
          Bartosz T. Rudź
          bartosz_at_rudz.net
          http://www.rudz.net/