Re: Problemów ciąg dalszy z DVD Asus E616 (długie i dla zaawansowanych userów)

Autor: Duny (buczedar_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 19:28:51 MET DST

> A co to powyższe znaczy - że płyty łyka tj jest gotów do pracy z płytą a
> potem dopiero zaczynają się cyrki, czy że po prostu zachowuje się tak
> jakby nie rozpoznawał samego formatu płyty czyli nie jest nawet gotów?
> Rozumiesz o czym mówie?

Napęd miesza płytą, ale po dłuższej chwili przestaje migać kontrolka
obecności nosnika i dupa. Wg exploratora i innych programów nie ma żadnego
nośnika w napedzie. Te same nośniki są widoczne w tym samym napędzie, ale w
innym kompie pod Win 98

Jednak problem jak na razie udało się rozwiązać (ciekawe na jak długo?). Jak
sądzę problem tkwił w sterowniku kontrolera magistrali IDE, najpierw
zainstalowałem inny ale zgodny z domyślnym sterownik, a potem przwróciłem
poprzedni i zagrało. Przynajmniej pięć razy z rzędu rebootował i widział
wcześniej nierozpoznawane nośniki : )