Re: Dylemat AMD czy Celeron

Autor: Krait (krait_at_interia.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 19:25:20 MET DST

> zaczynaja male schody , poniewaz jak wiem to sa pewne problemy z tymi
> prockami ( ogolnie z AMD ) cos tam nie chodzi , jakos sie czesciej
zawiesza

Czy ktos jest w stanie dac jeden konkretny przyklad kiety to niby AMD sie
wieszaja.
Mialem Durona, Athlona i teraz mam Athlona 1,7+ 0,13 podkreconego na
2000MHz. Chodza na win98, winME winXP, RedHacie i na debianie i jeszcze mi
sie nigdy nie trafil program ktory by nie dzialal.

Pozdrawim i czekam na przypadki to sprawdzenia.