Płyty główne DFI

Autor: kamileq (kamil_at_buntownik.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 19:04:14 MET DST

może się powtarzam, ale ostatnio jakoś sie nikt nie odpowiedział

Witam Szanownych Grupowiczów!

Posiadam komputer z płytą ECS K7S5A, procesorem AMD Athlon 1,4 GHz.
Denerwuje mnie to, że komputer jest mało stabilny, często się wiesza i
bynajmniej nie jest to wina ani systemu, ani oprogramowania. Podzespoły były
testowane. Znajomy informatyk powiedział mi, że wina może tkwić w
"badziewnej" płycie głównej. Zgadzam się z tym stwierdzeniem. 2 lata temu,
gdy kupowałem komputer, nie byłem zbyt obeznany w płytach i brałem
najtańszą. Po 9 miesiącach użytkowania płyta się zepsuła i dostałem nową.
Ale nadal jest do kitu. Już rok się z tym męczę. Ostatnio wpadła mi do rąk
moja ulubiona gazeta PCWK z testem płyt głównych. Zaciekawił mnie DFI AD77
Infinity. W stosunku do ceny i innych płyt ma wiele rzeczy jak SATA, RAID i
na chipsecie VIA KT400. Czy ktoś ma doświadczenia z tymi płytami? Chodzi mi
przede wszystkim o stabilność w cenie do 500 zł, bo ASUS, MSI i EPOX z
USB2.0 i innymi rzeczami są za drogie :-(.
Proszę o odpowiedź. Posty wcześniejsze na ten temat czytałem, ale są ono
małe dokładne :-))).

--
Kamil Dziedzic
Kamil_at_buntownik.pl