Re: rozmowa na zywo

Autor: Marcin Tworek (usenet_at_tworek.one.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 18:13:25 MET DST

Użytkownik wrote:
> CZesc
> niedawno byl post na grupie od kogos kto postanowil zalozyc
> kanal dla naszej grupy dla tych ludzi ktorzy chciali by pogadac
> na zywca, nie chce tutaj nic reklamowac ale idea taka wydaje
> mi sie bardzo potrzebna a niestety wszyscy olali ten pomysl..
> kanal nazywa sie #pecet
> serwer : warszawa.ircnet.pl (siec polnet)

Jak sam zauwazyles wszyscy olali ten pomysl,
wiec nie zawracaj wiecej ludzom glowy.
Moim zdaniem pomysl jest bezsensowny.
Na usenecie mamy przynajmniej joko taki porzadek
a problemy sprzetowe sa pogrupowane w watki.
Na ircu z kolei kazdy pisze co chce i nie wiadomo co
sie do czego odnosi.
Jak wlaczam czytnik newsow to moge poczytac
posty ktore przyszly jak mnie nie bylo, a na ircu
jak mnie nie ma to nie dowiem sie o czym byla mowa
wczesniej. Poza tym nie mam zamiaru instalowac
programu do irca tylko po to zeby czytac rozmowy
na zywo. I tutaj mi sie podoba, a odpowiedzi na
wiekszosc postow przychodzi wystarczajaco szybko.

Pozdr,

--
Marcin Tworek
usenet_at_tworek.one.pl | http://tworek.one.pl| GG:2045818