Re: Procek P4 montaz ?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 17:48:36 MET DST

Tomasz Przastek wrote:

> ...ale ja nie twierdze ze to jakis cud :) bo sam jeszcze podchodze do
> tego troche sceptycznie. Ot kolejna nowinka Intela.

Jak juz Krzysiek Oledzki wspomniale pierwsza byla Alpha EV8 ktora
potrafila wykonac do 4 watkow jednoczesnie. A tak wogle na ten pomysl
wpadli inzynierowie Intela w 1996 roku :)

> Poczekajmy pol roku i zobaczymy czy sie okaze nie wypalem i pojdzie w
> zapomninie, czy moze jednak sie przyjmie :)

Roznica w cenie minimalna wiec poprostu Intel narzuci HT, pozostaje
kwestnei czy programisci beda to wykozystywac.

> Nie rozumiem tylko czemu podniosla sie taka wrzawa. Czytajac ta grupe
> odnosze wrazenie ze wszystko co zwiazane z Intelem jest na tej grupie
> niemile widziane...

Bo IMO niektorzy zbyt emocjonalnie podchodza do blaszanej puszki z kupa
krzemu i miedzy w srodku :P

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"