czy płyta gł może palić sieciówkę?

Autor: |usenet_at_WYTNIJ-TOkarpieszuk.prv.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 17:41:08 MET DST

v!tam

Na początku roku wymieniłem płytę główną mojego komputera. Po jakimś
czasie zauważyłem dziwne objawy: gdy komputer dłużej pracuje przestaje
działać karta sieciowa. Jak odpocznie wyłączony - karta znów chodzi, ale
po jakimś czasie to samo.
Informatyk z LANu zasugerował, że to awaria karty. faktycznie - po
wymianie wszystko wróciło do normy.

No ale minął miesiąc i prblem znów się pojawia. Tym razem zasugerowano
mi, że może być to spowodowane przez płytę główą. Czy to prawda? Jeśli
tak, to co faktycznie się dzieje: mam wadliwą płytę czy też jest jakaś
reguła, że pewne płyty nie pasują do pewnych kart? Jak najlepiej
zdiagnozować co takiego powoduje nie działanie karty sieciowej.

Żeby jeszcze bardziej skomplikować sprawę: teraz włączyłem komputer po
tym jak znów sieciówka "się przegrzała". pingi po sieci lokalnej dalej
nei chodziły. Wyciągnąłem i włożyłem wtyczkę: ruszyło z miejsca. Co to
za dziwny objaw? Światełka na karcie migały tak jak i przedtem ale nagle
ruszyła. Zbieg okoliczności czy też faktycznie "restart" wtyczki kabla
może aż tak poprawiać działanie?

--
pozdrawiam
|<ońrad www.Karpieszuk.prv.pl   ++   http://www.VivaMozilla.prv.pl
Website said: "Use Internet Explorer 5 or better". So i used Mozilla.