Re: Dylemat AMD czy Celeron

Autor: Paweł 'Dziku' Spychalski (dzikuNOSPAM_at_dzikie.net)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 17:02:09 MET DST

PiotrAS napisał(a):

> Witam mam maly dylemat mianowicie co wybrac AMD procka ( pewnie
> duron ) czy Celerona.

Lepiej AMD i XP 1700+ 0.13

> Lecz tu sie zaczynaja male schody , poniewaz jak wiem to
> sa pewne problemy z tymi prockami ( ogolnie z AMD ) cos tam nie
> chodzi , jakos sie czesciej zawiesza itp.

Bzdura. Wszystko chodzi jak powinno, czego moje oba obecne i dwa byłe
komputery są doskonałym przykładem

> Celerona jako ze mam nie
> stwierdzilem za wiele takich przypadkow , wiec licze sie z
> odpowiedzia w obronie AMD czego chetnie wyslucham ...

Zapewniam, że jak kupi się płytę ciut lepszą od ECS'a, np. ASRock'a to
będzie działało idealnie i dużo szybciej niż podobne cenowo rozwiązanie
na intelu

--
Paweł Spychalski aka Dziku
<< http://www.dzikie.net/ - dziku_at_dzikie.net - GG #1143854 >>