Re: Który zasilacz do takiego zestawu ???

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 16:20:07 MET DST

Użytkownik "Pavel" <pavel_home_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b6s0gm$73u$1_at_atlantis.news.tpi.pl

> polecam ci poczytać testy zasilaczy na stronach o modernizacji
> kompów (jak np .tweak.pl),
> tu jest test w którym uwzględniono zasilacz HuntKey
> http://www.sirius.pl/art.php?id=75&typ=test&aid=67

A ja wprost przeciwnie - nie radze traktowac tego co
podales powaznie. Moim zdaniem to nie jest test lecz
z bieda omowienie / opis paru zasilaczy.

TEST, prawdziwy, wyglada tak jak ten na TomsHardware,
do ktorego podaje ponizej link:
http://www.tomshardware.com/howto/20021021/index.html

--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości.