Re: Dylemat AMD czy Celeron

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 16:37:24 MET DST

| Witam mam maly dylemat mianowicie co wybrac AMD procka ( pewnie duron )
czy
| Celerona.Co do Mhz to pewnie AMD bedzie troche szybszy bo tanszy.Lecz tu
sie

nie patrzymy na Mhz (nigdy:)

| zaczynaja male schody , poniewaz jak wiem to sa pewne problemy z tymi
| prockami ( ogolnie z AMD ) cos tam nie chodzi , jakos sie czesciej
zawiesza

ktory procesor 'wiesza sie'??!!

| itp. Celerona jako ze mam nie stwierdzilem za wiele takich przypadkow ,
wiec

a jakiego masz tego celerona, a jakiego chcesz kupic... bo chyba nie zdajesz
sobie sprawy z roznic...

| licze sie z odpowiedzia w obronie AMD czego chetnie wyslucham ...

poczytaj archiwum panie Piotrze i jezeli jestes 'zielony' lepiej sam kompa
nie skladaj - poza wyborem procesora jest tam jeszcze pare waznych rzeczy...

jezeli chcesz juz jakis porad napisz ile masz kasy

ogolnie odradzam branie durona i szczegolnie celerona - sa to procki na
dzien dzisiejszy raczej nie ekonomiczne (no chyba ze ktos chce miec office
super low end)

lepiej rozpatrywac athlonxp vs p4 - z tych dwoch athlona;)

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//Intel.P.IV.4,1Ghz.HT.Dual.2Gb.DDR400.\\