Re: switch czy hub

Autor: Andrzej (kilohREMOVE-THIS_at_astercity.net)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 16:17:27 MET DST

Adam wrote:

> Witam!
>
> Jestem podłączony do internetu przez kablówkę i chcę połączyć 2 komputery ze
> sobą. Niewiem tylko czy lepszy jest switch czy hub. Może Ktoś wyjaśni co
> jest lepsze i czym one się różnią.
>
> Pozdrawiam,
> Adam
prawde mowiac to najlepszy do celu odostepnienia internetu do paru
kompow bedzie router;)
do domu wystarczy ci zwykly hub, jezeli natomiast bedziesz chcial wpiac
do
sieci jeszcze 5 userow na klatce to lepiej kup switcha.. z innej beczki
..jezeli taka siec skladalaby sie z huba to ktorys user
po parunastu godzinach (jak by mial szczescie to po paru minitach) znal
by wszystkie hasla reszty uzytkownikow (ftp, pop3, itd..)
IMHO switch jest bezpieczniejszy, chyba ze nie wszyscy umieja wpasc
na pomysl podsluchania pakietow w sieci

--
odpisujac mi usun z adresu 'REMOVE-THIS'