Który zasilacz do takiego zestawu ???

Autor: Makos (makos_at_poczta.fm)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 14:30:07 MET DST

Witam zastanawiam się nad zasilaczami do zakupionego już zestawu -
naczytałem się o problemach z nimi i teraz nie mam zamiaru stracić głupio
gotówki inwestując w kiepski zasilacz
Zestaw jest taki :
- AMD Athlon XP 2500+ Barton + Cooler Master HHC-001 Heat Pipe Copper
- 2 x Kingston HyperX DDR 512MB PC-333 (KHX2700/512) CL2
- Asus A7N8X Deluxe
- WD Caviar SE 120 GB WD1200JB + 80 GB WD800JB na Promise Ultra ATA 133
Ultra 133TX2
- CD-ROM 52x Asus + DVD Asus E616 + Asus CRW-5224A
- RadeonT 9500 Pro Hercules 3D Prophet 128MB
-Pinnacle Systems Studio PCTV Pal-DK
Do tego mam kupioną obudowę Chieftec DA-01W ale właśnie bez zasilacza - tak
akurat mi się trafiło miałem taką możliwość taniej trochę

Rozważam do kupna te modele zasilaczy - który z nich najlepiej by sobie
radził ??
- Chieftec (HPC-420-302-DF) 420W
- Hunt Key ATX 350W
- Antec True 330 Spec (330W
A może wystarczy zasilacz 350 od Chiefteca taki jak jest orginalnie w tej
obudowie - nie wiem czy sprzęt jest aż na tyle "żerny" aby ten Chieftec go
nie obsłużył i czy np tak naprawdę jest sens mimo wszystko np kupować tak
drogi zasilacz jak np tego Antec True 330 Spec (330W) zamiast np 2
pozostałych ??

Będę wdzięczny za wszelkie opinie i wskazówki
Pozdrawiam
Makos