Re: kabelek do TV

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 13:13:19 MET DST

Użytkownik "<orzeszko>" <tomaszorzech.nospam_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b6ri2h$3mg$1_at_news.onet.pl...
> Sorki, ale nie znalazłem innej grupy.
> Z racji że jednak systemy przesyłania sygnałów Audio-Video bezprzewodowo

> drogie, postanowiłem zrobic sobie kabelek z kompa do TV. W kablu ma lecieć
> dźwięk stereo + sygnał z TV out (S-Video) a do TV przychodzi to wszytsko
na
> Euro (SCART). Chciałbym to zrobic jednym kablem na odległość ok.8m. I
teraz
> mam pytania:
> - czy mozna zewrzeć Luminace-GND (pin 1 S-Video) z Chrominance-GND (pin 2
> S-Video) ze sobą i puścić jedną żyłą?
> [...]
nie wiem dlaczego odrazu S-Video ???
lepeij zwyczajnie po Chinch jednum kablem Video + 2x Audio Stereo

sam mam 5m kabla (zwykly) w obie strony (razem 6 kabli) kazdy ekranowany z
osobna i tak musi byc - zadnych wspolnych GND !!! - dalem za to -robione za
zamówienie w elektronicznym sklepie kolo 40-50 zł !!
6 x chinche -> Euro + dwie przejsciówki 2x Chinch na minijack stereo do
dzwięku