Problem XP - dziwne zjazwisko z HD, RAM, pagefile ??

Autor: qba (qp2_at_wp.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 13:06:36 MET DST

Witam
Mam pewien dziwny problem ..od paru dni moj dysk non-stop coś rzezbi i
to potwornie spowalnia prace i jakiekolwiek działanie. Sprawdziłem to w
process-viewerze i jest to prawdopodobnie pagefile ale nie dam glowy za
to. Kolejnym dziwnym elementem jest brak pamieci ram ..zostaje doslownie
4 MB podczas takiego rzezbienia. Cos ostro sabotuje kompa tylko co?
Przejzalem wszytkie procesy i powyrzucalem co trzeba, dodatkowo
przelecialem cala konfiguracje cachu. pagefile ..etcetc.. aby sie
upewnic... i ciagle to jest...nie wiem w czym problem i jaki to syf.

Ktos mi wspominal juz o tym ze mial cos takiego ale po jakims czasie jak
zmienial uzytkownikow to to COS przeskaiwalo na nich i sytuacja sie
cyklicznie powtarzala az do momentu szystej instali Windy. Ja osobiscie
nie moge teraz sobie pozwolic na nowa instalke ... moze ktos ma pomysl
co to jest , moze mial cos takiego i sie z tym uporal.
pomocy ... i dzieki za wszelkie odpowiedzi .
pozdrawiam