Re: Jak podłączyć w domu dwa komputery do internetu

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 13:05:30 MET DST

Użytkownik "Bartek" <barglo_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Proszę o porady, jeden komputer ma Windows 95 drugi XP Home.
> Mam współdzielny DSL na osiedlu i chciał bym podłączyć dwa komputery w
domu
> aby można było korzystać z internetu jak to zrobić.

najlepiej byłoby kupić taniego switcha np surecom
podłączyć do niego kabel od serwera a od switcha wypuścić dwa krótkie kable
do kompów wtedy każdy ma net bez konieczności włączania obu na raz
jeśli chcesz aby ten drugi nie był widoczny w sieci to musisz wyłączyć w nim
udostępnianie plików i drukarek
pozdr
Marcin