Awaryjność Asus A7N8X Deluxe ?

Autor: Tomasz Lisowski (jtlis_at_pf.NOSPAM.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 12:36:49 MET DST

Na szczecińskiej grupie dyskusyjnej padł głos o dość wysokiej ostatnio
awaryjności płyt Asus-a (pytałem o A7N8X Deluxe), co autor tłumaczył faktem
przeniesienia części produkcji Asusa do fabryk ECS w Chinach.

Jakoś do tej pory słyszałem same dobre opinie o tej płycie (A7N8X Deluxe).
Czy ktoś z jej posiadaczy lub sprzedawców mógłby się wypowiedzieć na ten
temat? Zanim podejmę ewentualną decyzję co do zakupienia jakiejś innej płyty
na nForce2, chciałbym się upewnić, czy usłyszana opinia o wysokiej
awaryjności Asusów jest słuszna.

Pozdrawiam
Tomek