Glosnosc PC'ta

Autor: Przemek (mermerp_at_wp.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 11:10:02 MET DST

Witam,
chcialbym sie Was poradzic w kwestii wyciszenia PC'ta - DVD-rom mi wyje jak
( mimo ze mam programik do ustawiania predkosci jakos nie chce mi to dzialac
daje mu nastawy - a po wlozeniu plyty znowu swoje a może z DVD cos z nim nie
tak ? jak to sprawdzic
no i wentylator w zasilaczu robi swoje - juz troche zaczyna mi to
przeszkadzac ) wyczytalem kiedys ze
wylozenie gąbką wnetrza powinno wyciszyc - czy ktos z was stosowal to w
praktyce ? Co jeszcze mozna zrobić dodatkow ? Przykryć go kocem ? ;))
pozdr
Przemek