Re: Bezprzewodowo - nie wiem czy nie NTG

Autor: Miro (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 09:33:05 MET DST

> - Jakie są najlepsze modele (i najtańsze)?
> - Jak to się sprawuje w praktyce (zakłucenia, problem z TV-Out w karcie
VGA)
> - Czy są modele, które mogą przesłać dźwięk trzema kanałami abym, mógł np
> SB Live! przekazać sygnał na jakieś sensowne głośniki (Creative 5400)
> - A może można zrobić coś takiego samemu? :)

Najtaniej to faktycznie kabel ... - tak sam zrobiłem (10m kabla)
Ale też kiedyś się nad czymś takim zastanawiałem bo mam użądzenie o nazwie
Super Laser Link (SONY) do transmisji bezprzewodowej obrazu z kamery do
telewizora.
Zasięg toto ma około 15 metrów ale musi się i kamera i odbiornik podłączony
do telewizora "widzieć"
Więc urządzenie do odbioru jest i to całkiem niezłe (obraz bez zakłuceń,
stereo)
Ale nadajnik to ma tylko w kamerze i nie wiem czy można by było zrobić taki
własnoręcznie.

Koszt - odbiornik SLL kosztuje około 150 - 200 zł.

--
Mirosław P.
pulikow_at_poczta.onet.pl