Problem z obrazem - pomocy...

Autor: Mariusz (cwiaranospam_at_pf.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 09:08:20 MET DST

Ratunku - ponizszy problem rozszeza mi sie juz na wszystkie
czestotliwosci....

przepraszama za powtorke maila ale to pilne...

Mam powazny (dla mnie) problemz grafa - i stabilizacja obrazu.
- przy ustawieniu odswierzania na 85 mgz (lub mniej) w wysokich
rozdzielczosciach obraz drga przy kazdym ruchu myszki
no i pojawiaja sie smurzenia obrazu - tak jakby falka z przesunieciem 1
pixelowym na calej wysokosci ekranu

im wieksza jest aktywnosc proco dyskowa -(np start programu, wysowane menu
itp) tym defekty na monitorze sa wieksze

sek w tym ze na pewien czas te efekty mi zniknely dopiero ostatnio - jak
system nie wykryl mi dyskow (docisniecie kabelka pomoglo)
pojawily sie znowu - poprzednie rozwiazanie (zmiana polorzenia karty
muzycznej i sieciowej) nie pomoglo

nie pomogly tez zamiany polozenia kabelkow zasilania od dyskow
podlaczenie innego monitora - problem tez sie pojawil w przy chyba
rozdzielczosci 75 mgh 1024x768 ()ale minimalnie()

standardowo pracowalem na 1600x1200x85 teraz musze w 1600x1200x100 (ale
obraz jest juz troche rozmydlony) lub mniejszych o wyzszej niz 85 mgh

prosze bardzo o pomoc w diagnozie - gdzie moze byc problem (zasilamnie ?? -
ostatnio zaczely mi wyskakiwac alarmy o jakims wadliwym (za malym chyba))
zasilania na 4.costam
karta graficzna - a moze jednak monit...?

moj konfig:

Epox 8k7a+
anthlon thbird 1..4
2x256MGb
prim:seagate barracuda IV 80 gig
sec seagate barracuda II 30 gig
Lg 8080b
sieciowka -standard
sond blaster live 1024
Ati radeon 9000 pro
Monit 1 iiyama vision master pro 454 - 19
monit 2 proviev - 17

cwiara(usun nawias)@pf.pl