Odp: Wadliwe AMD uratowy Saddama...

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 08:08:06 MET DST

Użytkownik T.M.F. <tfrancuz_at_npspam.mp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3E9068FC.7060301_at_npspam.mp.pl...

> nie wiem czy mozna ufac takiej informacji. 36 mld$ to one z pewnoscia
> nie kosztowaly. Dziennikarze podaja rozne bzdury bezkrytycznie.
>
> --
> Z nim tutaj nawet niepewnosc jest niepewna. I nawet o tym nie jestem
> przekonany.
> T. Pratchett "Ciekawe Czasy"

Motto.........
Filmik który widziałeś proponuje zobaczyć jeszcze raz, BO nie ma tam
awari wentylatora ale zdjęcie całego radiatora w czasie pracy systemu,
Takie rzeczy raczej sie nie zdarzają,
I procesory mają zabezpieczenia, przeciwko przegrzaniu np. przy
zatarciu sie wentylatora, i przegrzaniu. Tu było jednynie pokazane że w
PIV działa ono naprawde szybko nawet w takim extremum a w innych po
ptrostu nie zdążyło. 3 sekundy to zbyt szybko. dla reszty. Gdyby był
to tylko zatrzymany wentylator nic by sie AMD nie stało.
I nie mów że PIV kosztyje "ciut" wiecej bo w zalezności od szybkości są
one śdrenio 2 x droższe.