PROSZE O KONTAKT UZYTKOWNIKOW PLYT Solteka FRN

Autor: wojciecha (satanus_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 01:52:58 MET DST

Prosze o kontakt (najlepiej na priva ) wlascicieli plyty glownej Solteka
75FRN ja akurat mam L, ale lan akurat chyba nie sprawia problemu, kupilem ja
zupelnie niedawno i mam spore problemy z niewiadomo jakich przyczyn wiesza
mi sie, mam dwa systemy (xp i 98) i na obu jest to samo. niekiedy zaraz po
starcie systemu niekiedy po paru godzinach odtwarzania mp3, niekiedy przy
otwieraniu jakiegos programu ?? i z tego co juz wiem to nie procesor na
poczatku myslalem ze sie przegrzewa ale AMD twierdzi ze to jego wlasciwa
temp pracy (60-70)
czy mieliscie z nia problemy?
moze jednak cos jest nie kompatybilne?
AthlonXP 2000 (0,18u)
SL-75FRN-L
2x Kingston DDR 256MB PC-266 CL2
MSI GF2Ti 64DDR (we/wy TV)
SB Live! 5,1
Asmax Surfer
HDD Maxtor 80GB/133, LG CD-RW 52/24/52, LG DVD x12

Pozdrawiam