logitech - mx700 - problem

Autor: bucz (firepunch_at_go2-------zabezpieczenia-------.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 00:41:08 MET DST

mam maly problem z nowo zakupiona mycha logitecha
jak wiadomo radio + optyk

w pewnych momentach ( urucamianie windowsa, ladowanie duzych aplikacji,
moment w ktorym przeskakuje empetrujka w winampie) mycha przycina sie ,
na ulamek sekundy staje w miejscu , wnioskuje ze to przez "obcoazenie
systemy" , teraz nie wiem czy wszystkie tak maja czy to tylko u mnie cos
szwankuje , bo za taka cene bylem nastawiony na cos "perfekcyjnego"

(nadajnik mam ustawiony okolo 40cm od mychy , baterie naladowane do fulla)

a i kwestia bateri "srednia kiszka" z nich bo po 10h giercowania jush
wysiadaja, pal licho dni powszechne , ale w weekendy lubie sobie
hardcorowo pograc i te 10h nie wystarczy , przypuszczam ze to normalka
ale zapytam dla pewnosci , pozatym nie chce nawet wiedziec jak by ta
mycha chodzila na normalnych bateriach

i teraz moge ja do jutra zwrocic jak by co , ewentualnie wymienic na
mx500 jesli w mx700 jest to normalna sprawa