Re: HDD - Ktory wybrac - oto jest pytanie!

Autor: Zajek (zajek_at_interia.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 00:25:51 MET DST

> miałem kiedyś dylemat co wybrać Barakude czy Maxtora,wybrałem Maxtora ze
> względu na szybkość.Dysk jest szybki ale stanowi najgłośniejszą część
> komputera,gdybym wiedział to wziąłbym BIV

Wlasnie tego sie obawiam, "pracuje" i spie w jednym pokoju wiec czasami jak
chcialbym zostawiec wlaczonego kompa na noc dobrze by bylo zeby mi cala
obudowa nie dzwonila. W testach glosnosci faktycznie BIV zostawia rywali
daleko z tylu (BIV - 26, MAX. - 31, pozostale 31-33) jednak nie jestem
pewien co do jej wydajnosci. Zastanawiam sie jednak, czy te roznice w
predkosci sa az tak duze zeby odczul je przecietny uzytkownik? Po
"przesiadce" z 13GB/UDMA33/5400 na 40-60/100-133/7200 i tak chyba powinienem
byc zadowolony i zauwazyc spory wzrost wydajnosci? Warto wiec czepiac sie az
takich szczegolow?

Pozdrawiam

Maciek