Re: Wadliwe AMD uratowy Saddama...

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 23:44:08 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> polecam sprawdzenie o czym ostatnio na grupach pisze pan motto77_at_op.pl
> (google.pl) - flame wary, bezrobotny i chce popelnic samobostwo... :)
od mojego brata który odszedł to ty się odpierdol zasrańcu bo jeszcze ciało
dobrze nie ostygło, jakbyś poczytał dokładniej to byś wiedział, a tak to ja
ci wyjaśnię mi nic nie zrobią bo w afekcie... :P (zerknij tam jeszcze raz)
Poza tym nie rozumię związku?? Wybacz jestem idiotą który patrzy ale nie
widzi i do tego blondynką mógłbyś wyjaśnić??
Pozdrawiam

--
  motto
  icq: 238159966