Re: napiecia Vbat (3.3V) i 5VSB

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 21:29:53 MET DST

Użytkownik "Oltarz" <oltarzCIACH_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> ktos wie moze za co odpowiadaja te napiecia?
> wydaje mi sie ze u mnie sa one troche za niskie, Vbat wacha sie ponizej 3V
> czasem chwilowo nawet 2.7V, a 5VSB ma okolo 4.75V.
> jakie moga byc konsekwencje takich niskich napiec?

Niestabilność systemu, niespodziewane resety, zawieszanie się systemu.
Napięcie, którego wartość znamionowa powinna wynosić 3,3 V jest u Ciebie za
niskie, może świadczyć o uszkodzeniu zasilacza. 4,75 zamiast 5 V jest to
odchyłka 5 % - można to uznać za poprawne.

--
Jerzy Wawrzyniak
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl