Re: Wadliwe AMD uratowy Saddama... i inne takie

Autor: Wojtas (wojtas_at_rubikon.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 21:18:24 MET DST

Użytkownik motto napisał:
> Licz się ze słowami debilu, ja wyraziłem swoje zdanie i każdy ma prawo do
> tego, nie mowie ze wszyscy maja nie używać AMD (wręcz przeciwnie). Ja
> napisałem tylko, iż ja sobie AMD nie kupie to delikatna różnica. EOT.

Tyle tylko że pierdolisz niemiłosierne głupoty. Też widziałem ten
filmik. Koleś zdejmuje cały wiatrak z proca. Słyszałeś kołku kiedyś aby
odpadł cały wiatrak z proca? Z radiatorem nie ma prawa się zjarać przy
poprawnie skonfigurowanych zabezpieczeniach.
No i druga sprawa - myślisz że jak zdejmiesz z PIV cały wiatrak to ci
się nie zjara? Buhahah Zobacz na modelach od 2 G.

--
NIE Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl