podlaczenie dzwieku z tunera TV

Autor: Krzysztof Wychowalek (Xpert_at_SexyVeg.com)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 17:36:05 MET DST

Witam,
Mam dziwny problem z karta TV. Jest to jakis tani PixelView na
chipsecie Conexant 23881, ale dziala bardzo dobrze - wyswietla mi
programy telewizyjne dobrej jakosci nawet w duzym oknie, a tak
naprawde mnie wystarczy malutkie okienko dzialajace gdzies w tle.
Problem polega jednak na podlaczeniu tunera do karty dzwiekowej.
Karta to jakies AC97, wbudowane zreszta w plyte glowna (ECS K7SOM+).
Na karcie telewizyjnej jest zlaczka do podlaczenia z karta dzwiekowa.
Z kolei na karcie (tzn. na plycie glownej) mam 2 zlaczki - CD1 i CD2.
Obie dzialaja jak powinny gdy polaczone sa z CD. Dzialaja rowniez
kiedy podlaczone sa (tzn. ktorakolwiek z nich) do karty TV.
Tyle ze... zeby slyszec dzwiek TV czy radia musze jednoczesnie
odpalic "odtwarzacz CD" w Windows (mam Win98). Nie jest to wygodne
rozwiazanie. Co prawda w konfiguracji tunera jest taka opcja "Audio",
gdzie wedlug manuala powinienem wybrac "AUX", ale wybieram wlasnie
"CD" (przy AUX w ogole nie dziala, co zreszta jest logiczne, bo nie
mam takiego wejscia na karcie dzwiekowej) - no i wszystko jest OK,
ale Windows nie odtarza dzwiekow z tego wejscia jesli nie jest
uruchomiony cdplayer.exe.
Czy istnieje jakies rozwiazanie mojego problemu - np. jakis soft
ktory zmusza windows do grania non-stop tego co pojawia sie na
wejsciu CD-IN karty dzwiekowej? A moze jakies alternatywne
podlaczenie? Bede wdzieczny za wszelkie pomysly. TIA.

--
Krzysztof Wychowalek <xpert_at_vege.pl>
ICQ# 34184303  |  PGP Key ID 0x576B87F6