Re: Dobry i najcichszy zasilacz...

Autor: Grzegorz (grzegorz.m_at_gmx.net)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 16:15:42 MET DST

Uzytkownik "Beerman" <beerman_at_divx.com.pl> napisal w wiadomosci
> Witam.
>
> Czy moglibyscie polecic mi jakis dobry, pewny, sprawdzony i co
> najwazniejsze - cichy zasilacz (300-350 W).
>
> Wyciszam kompa (WC) i nie ostal tam sie juz zaden wiatrak :) , tyle ze
> zasilacz (jakis no-name 300W) halasuje niesamowicie. Nawet po
> zatrzymaniu wiatraka wydaje odglosy jak z transformatora przy -20C.
> Dodoatkowo przymierzam sie do zainstalowania radeona 9100, a ten, z
> tego co slyszalem, ma dosc spore wymagania co do mocy i stabilnosci
> zasilacza.
>
> Podobno bardzo dobre i tanie sa Cheifteci
> [...]
Lookni na strone tomshardware
http://www4.tomshardware.com/howto/20021021/powersupplies-08.html . Sa tam
testy porownawcze roznych zasilaczy.
Najcichszy wydaje mi sie ze bedzie zasilacz feel'a chlodzony woda
(http://www.cpc.pl/eksplo.html). Niestety Feel'e daja tylko 10A na +12V :(
Przy dwuch dyskach, 2 cd-romach, i procesorze AthlonXP1700+ potrzebne jest
conajmniej 12A na +12V. Kupujac warto poprosic w sklepie zeby pomierzyli
miernikiem (np.na wtyczce) czy zasilacz daje odpowiednie napiecia
(specyfikacja ATX zezwala na max 5% roznicy).

Pozdrawiam
Grzegorz

- Gwardzisci Ostatniej Drogi -
- gwardzisci.prv.pl -