Polaczenie modemowe, TPSA, stop na 316 pakiecie odebranym.

Autor: semp (semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 15:45:28 MET DST

Czasami zdaza mi sie, ze moj modem zrywa polaczenie z TPSA. Kiedys mozna
bylo podniesc sluchawke i polaczenie nie bylo przerywane, ostatnio po
podniesieniu sluchawki telefonu nasetpuje rozlaczenie. To moge jakso
przezyc. Wystarczy ostrzec domownikow, ze jestem polaczony z itnernetem.
Gorzej, ze czasami po ponownym polaczeniu z internetem nie moge wejsc na
zadna strone, ani nie moge sprawdzic poczty. Gdy klikam na wlasciwosci
polaczenia to widze, ze liczba odebranych pakietow to 316... i licznik
ani drgnie. Nie pojawia sie ten problem zawsze, ale wystaczajaco czesto
zeby stac sie irytujacym.
Probowalem kilka razy i zawsze zatrzymuje sie na 316 (317?).
Co robic?

pozdrawiam
k.