Probmel z UPS`em

Autor: Karol (copycd_at_obywatel.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 13:36:59 MET DST

Witam, posiadam zabytkowy juz UPS APC model smart 400 w postaci na ktora
mozna postawic monitor. Jakis czas byl nie uzywany (ok2 lata ) i ostatnio po
uruchomieniu okazalo sie ze nie nadaje sie zbytnio do uzytku
(baterie -dokladnie 4) Wiec zamowilem nowe ( zelowe 4 szt 6V 4.2Ah)
wymienilem , podlaczylem jak stare i... lipa nadal zaraz po odlaczeniu
zasilania ups sie wylacza, w dodatku swieci sie nadal jedna dioda z napisem
"wymienic baterie" Nie ma zadnego przycisku reset ( jedynie test, i reset
przy przeciazeniu ) sa tylko 4 dip-switche ??? (cos do bateri) pozycje on i
off ? oraz zlocze com, jednak, nie wiem czy to wina kabelka,ktory sam
zrobilem czy poprostu b. starego upsa, poniewaz w prog. pokazyje jedynie ze
jest podlaczony i nie dzialaja wogule opcje testowe.
Bardzo prosze o pomoc, poniewaz ups jest mi b.potrzebny.
Z gory wielkie dzieki.
Pozdrawiam