problem z kompem......?

Autor: mario (mario1121_at_poczta.fm)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 12:17:02 MET DST

witam
mam chyba problem z kompem a może .........pecha !!!
kupiłem w listopadzie athlona 1.7 , płyta gigabyte 7 VAx, 256 DDR
i....kartę graf Prolink GF 4 MX 440 128ram tvout no i po miesiącu zepsuła
mi sie karta graf. tzn komp mi sie zaciął podczas grania a po zresetowaniu
komp nie odpalił się gdyż karta graf. wysiadła (wkładając pożyczone wszystko
było OK) oddałem do sklepu czekałem ponad miesiąc dali mi nową nawet troszkę
bo z dodatkowym wyjściem na DVI........ Pochodziła 3 miesiące i to samo
znowu komp się zawisił a po odpaleniu znowu karta graf, nie działa
.........i teraz moje zapytanie:
1 . czy mam takiego pecha że dostałem tandetne karty graf ??? (zaznacze ża
nie bawie się w żadne podkrecanie karty)
2 czy mój komp powoduje że te karty się psuja?
dzięki z góry
pozdrowinia