IDE-ATA Mass Controller + GeForce 2 = hangup

Autor: Gerard Świderski (gerard5.job_at_wp.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 11:42:22 MET DST

Witam!

    Od nie dawna jestem posiadaczem kontorlera ATA100 na karcie PCI,
(producent Zoltrix).. na płycie mam tylko UDMA nawet nie 33.. (nie mam
zamiaru zmieniać płyty)
...wszystko działa "prawie" okey, lecz gdy przechodzę w akcelerowany tryb
graficzny na GeForce2 po jakiejs minucie zawiesza się system.. (ginie obraz,
brak obsługi klawiatury, myszy, ale słychać dzwięk w tle np.. odtwarzanych
mp3) uruchomiłem kilka gierek.. pod Win i Linuxem.. jest tak samo grasz
minutę.. obraz ginie i słychać tło dzwiękowe dla gry.. po błyskającej
diodzie widać, że dysk pracuje.. :-) ale monitor przechodzi w tryb standby
zapala się żółta dioda.. rzadko zdarza się restart w tym momencie.. zdarzył
się raz jak do tej pory.. ale to nie gra roli.. gdy wyjmę kontroler IDE-ATA
..Quake2 pod linuxem działa normalnie.. inne gierki pod win też..
Dodam, że nie ma konfliktu na przerwaniach, a ustawienie dla kontrolerów IDE
znajdujacych sie na plycie tzn. włącz/wyłącz nic nie zmienia..
..normalnie nie korzystając z akcelerowanego 3d na karcie wszystko działa
ok..

Gerard.
gerard5.job_at_wp.pl