Re: Tuner TV Aver Media - nagrywanie

Autor: Adam Warski (adamw_at_softex.com.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 11:21:40 MET DST

Witam,
> Jezlei w iuVCR masz szumy to ustaw dobrze zrodl dzwieku. Ja zgrywam na TV
AM
> pod iuVCR i jest ok.
Tam jest chyba tylko jedno miejsce gdzie można to ustawić (mam ustawione na
Line-in,
tak jak powinno być, zresztą próbowałem wszystkich innych możliwości i nie
działa)

> Mozesz sprobowac ze strony iuVCR, tam sa "podrasowane" stery WDM. A jaki
> masz system?
Kiedyś już jakieś "uniwersalne" sterowniki ściągałem, ale nic nie działało,
spróbuję
teraz jeszcze raz. A mój system - Windows XP

Pozdrowienia,
Adam