Re: amd czy intel

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 10:23:15 MET DST

Chodzi o taki kontlorer napiecia podawanego na wentylator, ten ZALMAN FAN
MATE daje mozliwosc regulacji 12V -> 5V
http://www.discotech.waw.pl/show1.php?akcja=ak&kat=ak
Nazwywa sie to tam FAN MATE 1.
Ale chyba mnie troszke zle zrozumiales, bo to raczej nie sluzy do lepszego
chlodzenia tylko do zmniejszenie odrotow wentylatora, czyli do wyciszanie
kompa, wiec temperatura od tego raczej nie spadnie - wrecz przeciwnie.

Pozdr
ZenoN