Re: 5.1 a centralny głośnik :-(

Autor: Grzegorz Kudyba (ja.n_at_rowerku.w.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 23:23:16 MET DST

Dnia 03-04-05 00:55, Użytkownik Kuba napisał:

> W standardowym mikserze creativa jest przycisk test. mozna sprawdzic czy nie
> dziala, czy ma nie dzialac (lepiej niz taszczyc do reklamacji :)))

Standardowy mikser creativa nie raczył się zainstalować :(
Odkryłem natomiast taki ukryty przycisk CMSS (Creative Multi-Speaker
Surround) i okazało się, że opcja ta była wyłączona :( Po włączeniu
zaczął grać przedni centralny głośnik, w zamian tylnie drastycznie
przycichły. Obyło się bez reklamacji. Autorowi sterowników do SB Live
należałoby za karę kazać ich używać.

--
Grzegorz Kudyba
gg: 860109