R8500 Problemow cd

Autor: Grzegorz W. (airman_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 08:22:08 MET DST

Ratunku..
Przeinstalowalem WinXP, i gry dalej nie chodza, wieszaja sie zaraz na
poczatku (IGI 2 i IGI1)
Sterowniki do Radka probowalem Catalyst 2.3, potem 3.1 , DirectX 8.1
Procek Celeron 633_at_790, 384 RAM, Abit BH6.
Co to moze byc ?
Juz mnie szlag jasny trafia bo w nic pograc nie moge. wszystko robi zwis,
ale tylko w grach, w win da sie normalnie pracowac bez problemow.
Po zainstalowaniu IGI2 , monitor po odpaleniu gry przeszedl w StandBy,
przeciez to jakas paranoja. Jak na razie z ATI mam same problemy. Czy to
wina sterow czy co ?
Moze mi ktos sprobowac pomoc.

--
Grzegorz W.