Re: coś nie tak

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Sun 06 Apr 2003 - 00:47:31 MET DST

Kamil Bardoń napisał(a):

> no i mam problem, przy instalacji windowsa xp pliki kopjują się i
> wyskakuje błąd (lub nie) i po restarcie kompa przy bootowaniu wyskakuje
> komunikat 'brak pliku ntldr'

Sprawdź pamięć (www.memtest86.com)
Dokładnie to samo miałem przy instalacji W2k, memtest pokazał że pamięć
(noname) nadaje się do wymiany (co prawda jako PC2100 chodziła ok, ale nie po
to płaciłem za nią jak za PC2700). Na nowych Kingstonach wszystko jest w
najlepszym porządku.

ps. mi też to wcale nie wyglądało na pamięć, a jednak...

--
pozdrawiam,
Andrzej