Re: Procek P4 montaz ?

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.WytnijTo.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 23:30:33 MET DST

Krzysiek Szczepanek <silverman_at_go2.pl> wrote:

> Chyba wystrczy zwykla obsluga SMP. Na ile jest sensowna to nie wiem :)
Nie nie wystarczy. Po poerwsze jak masz więcej niż jeden fizyczny CPU
to trzeba wiedzieć pomiędzy które logiczne cpu z HT rozkładać zadania.
Poza tym, należy pamiętać że logiczne CPU dzielą wszystko poza
jednostaki wykonawczymi - czyli także cache, itd. Zatem

while (nic_mam_zadan);

nie jest dobrym pomysłem na proces bezczynny na nieużywamnym CPU.
Przy jednym działającym procesie doprowadzi to do zmniejszenia
prędkości jego wykonywania.

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki

--