DVD kupuję :)

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 23:16:16 MET DST

Witam!

Niestety, mój 3-letni Samsung SD-612S nie zdał testu z odczytu płytek DVD-R
oraz DVD-RW i idzie do wymiany. Teraz muszę coś w zamian i właściwie to chcia-
łem się utwierdzić w mojej decyzji. Tzn. mam zamiar kupić Toshibę SD-M1712.
Jest coś poza tym napędem godnego uwagi za ~200zł?

Znajomym kupiłem TEAC DV-516E i chodzi bardzo ładnie, ale jak poczytałem sobie
test to już tak fajnie to nie wygląda niestety, więc raczej sobie odpuszczę. To
już raczej nie ten TEAC który wyprodukował mojego W516E :(
A Toshiba x32 (CD) działa już z 4-5 lat i ani myśli się popsuć :)

--
pozdrawiam,
Andrzej