stary komputer i pamiec XMS

Autor: sojka (t_sojka_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 20:24:03 MET DST

witam i od razu przechodze do rzeczy

mam do zrobienia komputer - totalna staroc - 486 dx, dysk 800 MB i jakas
pamiec ram ale starsza od SIMM bo moje simy tam nie wchodza :)) problem w
tym ze chcialem tam win95 zainstalowac ale podczas uruchamiania instalatora
wyrzuca mi komunikat ze ma za malo pamieci XMS - czy ktos powie mi jak to
obejsc.
dodam ze komputer ma sformatowany dysk i startuje go z dyskietki

dzieki za ewentulana pomoc
sojka
gg:200184