Re: Asus L2000E - opinie

Autor: Karol Kozimor (sziwan_at_true.host.is.hell.org.pl.invalid)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 19:59:38 MET DST

Thus wrote Slawek in <b61gm0$a8g$1_at_news2.ipartners.pl>,
on Fri, 28 Mar 2003 13:55:00 +0100:
> czy ktos uzywa tego Asusa. Jesli tak, to w jakiej konfiguracji i jaka ma
> opinie o tym modelu. ew. o Asusach w ogolnosci.

Używam innego Asusa (L3C) i jestem z niego zadowolony. Jakość wykonania
jest bardzo przyzwoita, nie mam właściwie żadnych zastrzeżeń. Znam też
sporo użytkowników L2D (czyli podobnego do tego, o który się pytasz), nie
słyszałem, żeby którykolwiek z nich narzekał. Asus dostarcza całkiem
przyzwoity zestaw akcesoriów (tobra, myszka, przelotka s-video - composite)
i oprogramowania. Ogólnie polecam chyba.
Pozdrawiam,

--
Karol 'sziwan' Kozimor
sziwan_at_true.host.is.hell.org.pl.invalid