Re: do posiadaczy HDD WD JB

Autor: Marcin Granat (marci_at_poczta.onet.[nospam)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 18:57:44 MET DST

Użytkownik "Adam Stawiszyński" <Adam_Stawiszynski_at_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:b6mga0$a43$1_at_inews.gazeta.pl...
> A może obudowa Ci się rozklekotała?? Szybkie dyski lubią sobie wibrować i
> może Twojej budzie też się (nie)pozytywne wibracje spodobały?? A może
któraś
> ze śrubek trzymających dysk się deczko odkręciła?? Posprawdzaj mocowanie
> dysku, ew. połóż go na próbę na gąbce/gumie na dnie obudowy. Jak będzie
> znaczna poprawa - masz winowajcę. :)
>
> Pozdrawiam

Dysk sprawdziłem wcześniej wyjmując go z obudowy ale nic się nie zmieniło.
Nie wiem jednak co się stało bo właśnie wróciłem do domu i......cicho!
Ciekawe jak długo i co było przyczyną jego głośności